.

.

marți, 5 mai 2015

Aveti curaj!

Am întâlnit, în ultimul timp, aproape numai oameni speriaţi de ziua de mâine, sătui de realitatea ce-i înconjoară, dezolaţi că nu există soluţii de iesire din această vâltoare ce nu le aduce decât stres, oboseală şi suferinţă. Și toţi justifică faptul că rămân în acest tipar şi fac lucrurile pe care le fac ,pentru că” n-am ce face, trebuie să fac ceva ca să trăiesc!”
Nu este chiar asa.........
Viata merita traita cu bune si rele.

Suntem. 
Trăim. 
Pentru îndeplinirea celorlalte condiţii există două mijloace : Intuiţia şi imaginaţia. 
Cele două nasc creativitate. Și amândouă au o rădăcină comună de o putere nebănuită şi infinită: CREDINȚA. Acum avem tot ce ne trebuie ca să trăim pentru a face şi nu invers.
Sigur că atunci când ai credinţă, automat se activează şi CURAJUL.
Știm cine suntem, ce daruri avem, ştim că nu ni le poate lua nimeni. 
Nu vă temeţi, că nu vă lasă Dumnezeu să plecaţi până nu vă vine vremea, aşa că nu mai faceţi forţat lucruri numai ”ca să puteţi trăi”. 
Gândiţi-vă la vorba aia: ”dacă ai o meserie care îți aduce bucurie, nu munceşti toată viaţa!”
Aveţi curaj! Intuiţia şi imaginaţia vă ajută să schimbaţi ceea ce vă împovărează...

Asta fac si eu...Am: Credinta si Speranta !!!!!!!
Multa speranta.............
Daca inamplator intrati pe acest blog,va invit cu tot sufletul si pe un alt blog al meu.Un blog diferit de acesta...Un blog in care SPERANTA nu moare..
http://oluptacuviata.blogspot.ro/
Va multumesc!
N.D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu