.

.

luni, 4 mai 2015

Ce dor imi este de mama....




În ritmul alert în care îmi trecea fiecare zi, uitam uneori să îi spun cât de importantă era pentru mine mama.
Realizam asta doar atunci când aveam greutati, probleme si cand eram  tristă.
O sunam, iar ea era mereu acolo pentru mine.
Mă certa, apoi mă sprijinea. Închideam telefonul şi imi dadeam seama imedat că problemele ce păreau de nerezolvat aveau  o alta soluţie, sentimentele ce păreau sufocante, pareau să îşi găsească alinarea.
Am fost mereu unite, am crescut la pieptul ei. A fost prezenta în fiecare moment important din viaţa mea, iar victoria si fericirea mea, erau si ale ei. Am învăţat  de la ea şi am reuşit să ne câştigăm respectul,admiraţia şi încrederea totală una in cealanta................
Dumnezeu sa te odihneasca ,,mama...
N.D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu