.

.

duminică, 24 mai 2015

Nu suport durerea și neputința, nici a mea, nici a altora.

De ce copii cu sindromul down sunt priviti diferit?

Am fost nevoita o saptamana,sa stau in spital.. In salon un baietel cu sindromul down si cinci paturi cu copii .
Ma gandesc ca in Romania oamenii nu au fost invatati,s-au nu au inteles,ca fiecare copil,indiferent cum se naste,are dreptul la viata,la o viata normala.
Vreau sa va povestesc de acest baietel din spital! Eram in salon cinci mame cu copilasii! Abia acum am inteles,ca oamenii sunt diferiti.
Fiecare mama incerca sa-si tina cat mai departe copilul de acest baietel de vreo 6 anisori. Ba chiar luau legatura cu infirmierele sa le mute in alt salon.
Priveam si nu-mi venea sa cred ce-mi vad ochii!
Ajunsesem de in salon am ramas doar doua mame cu copii,eu si mama copilasului cu sindromul dawn...
Nu va pot descrie in cuvinte ce prietenie s-a legat intre noi! Copii  s-au imprietenit imediat,cu toate ca baietelul nu intelegea anumite lucruri..Faptul ca lasam un copil cu probleme sa faca parte din societate,este o mare minune.
Doar asa putem sa-i ajutam!
                 
Privitil!!! Este un copil si ca el multi alti! Sa nu-i marginalizam! 
Au nevoie de toata dragostea noastra!
Si ei stiu sa zambeasca!
Sa iubim copii,indiferent cum se nasc! Ei sunt darul cel mai de pret in lume!
http://oluptacuviata.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu