.

.

luni, 11 mai 2015

Zi de zi cu speranță în suflet...

 
Zi de zi cu speranță în suflet
     Îmi caut fericirea printre greutățile vieții. Am învățat să mă ridic după fiecare căzătură și să mulțumesc că pot merge mai departe.
 Mă străduiesc să înțeleg câte ceva din fiecare lecție predată, din fiecare eșec, din fiecare încercare.
Am ales să mă concentrez pe tot ce este bun si intelept..
Mi-am șters lacrimile și mi-am aruncat la coș slăbiciunile și temerile.

Am ales direcții necunoscute care m-au dus în locuri din care am ieșit altcineva.
M-am acceptat, m-am iubit, m-am înțeles și am căutat să mă respect, pentru că am înțeles că nimeni altcineva nu o va face în locul meu. Mi-am eliberat sufletul de amărăciune, regret și invidie și i-am dat aripi să zboare înaintea viselor mele.

 Îmi caut împlinirea printre încercările de zi cu zi. Azi puțin. Mâine mai mult. Nu cedez. Nu plâng. Nu implor. Mă rog în schimb. Și sper.

Și seara uneori visez la ceva imposibil. Și zâmbesc în somn. Sau cel puțin așa îmi place să cred. Visez și zâmbesc pentru că știu în sufletul meu că Dumnezeu e mare.
Și că El este cu mine.
Și atâta timp cât îi simt prezența, grija, iubirea nimic nu mă poate dărâma pentru totdeauna.
N.D.
http://oluptacuviata.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu